Thursday, January 7, 2016

Dress Khayra

=================
“HAILAAA ANAK…….”
=================

“Sis...anak saye ni susah betul nak cari baju die…lasak sangat...tak nak pakai baju perempuan, nak pakai seluar je! Saye pun nekad lah nak belikan die dress...die je anak perempuan sorang..nak jugak ade kawan bile bergaya. Bile saye pakaikan dress khayra ni, kemain suke lagi die...sbb kain x panas, lps tu strechable lak tu….senang budak nak melangkah, berlari...tq sis!”

Rozie- Gombak

See...anak kaka kite yang lasak ni pon suke pakai dress khayra taw!
Sampai x dan nak amek gambar..lasak sangat, x dok diam…
Lain kali die lanje gambar...katenye…

Kaka yang lain plak cemane?
Nak tengok gegirl yang omey2 tu pakai dress khayra x?
Nanti terkedek-kedek die jalan...comelnyeee!!
Kain moss crepe ni strechable & sejuk dipakai taw…
Senang budak2 nak melangkah..main…
Yang lasak pun selesa…

Berminat?
pm/whatsapp ‘dress khayra’ ke;
📞+60122510874
📞+60122510874
📞+60122510874
📞+60122510874

Comel2 je design die...mase packing hari tu rase nak rembat satu walaupon xde anak...hehe
Semuanya ade 5 warna;

🎨Pink Fanta
🎨Eletric Blue
🎨Olive Green
🎨Soft Peach
🎨Emethyst Purple

Berminat?
pm/whatsapp ‘dress khayra’ ke;
📞+60122510874
📞+60122510874
📞+60122510874







0 comments:

Post a Comment

PLACE YOUR ORDER HERE

Name:
Email :
No. Tel:
Item & Quantity:
Payment with:

This contact form was created by Freedback.