Thursday, November 20, 2014

PUTIH GEBU



PUTIH GEBU.......
IDAMAN SETIAP WANITA YG MEMENTINGKAN KECANTIKAN....
INGINKAN CANTIK BERSERI.....????
IDAMKAN KULIT PUTIH GEBU SELURUH BADAN.....???
NAK CUBA.....!!!!

OK....JIKA PUAN / TUAN / YUNK NAK CUBA HARI INI....
Kami berikan special OFFER lagiiiii.....!!!!
Pasal harga....????? Jgn risau....pasti ORI....
Kami akan berikan harga potongan sehingga 35% !!....
Dari harga asal sblm promosi.....(RM150)....
1kotak 30sachet....tuk 30hr....490g/ sachet..

Di sini kami memandang serius dalam isu kecantikan
 Dan kesihatan pelanggan kami agar semua sentiasa cantik berseri...yang berasaskn delima....

******JUALAN MEGA AKHIR TAHUN*****

~~Kalau terlepas peluang jangan salahkan sesiapa.....
Ada pertanyaan....???
Nak Cuba....???

OK...jika puan / tuan / yunk nak cuba hari ini, kami akan berikan special offer....
PM / WA UNTUK DAPATKAN SPECIAL OFFER.....!!!!
****012 251 0874 / 016 294 5323***




Tahukah anda RAHSIA 2K putih gebu kepada pengguna?
.
Kenapa produk putih gebu menggunakan delima untuk minuman kesihatan dan kecantikan?
.
Di dalam al Quran, terakam indah firman Allah yang bermaksud, " Di dalam kedua- duanya (syurga) juga terdapat buah- buahan serta pohon kurma dan delima". [Surah al Rahman ayat 68]. Allah menyebut buah delima (rumman) sebanyak 3 kali di dalam ayatNya untuk menunjukkan betapa hebatnya penciptaan Allah itu dan ia juga disebut sebagai buahan daripada syurga.
.
.
Putih Gebu mempunyai khasiat 3x Antioksidan dan kaya dengan vitamin A, vitamin B1 , Vitamin B2, Vitamin B3, Vitamin C, Sodium, Zat Besi , Fostor & Potassium
.
.
=======================================
Putih gebu untuk " kecantikan " + 1000mg Gluta setiap sachet
=======================================
- Gluta bertindak mengumpul toksid di dalam limpa (organ penapisan, pembersihan toksid utama di dalam badan) secara organik
- Ia melindungi kulit dari kerosakan UB-B serta kerosakan Collagen dari dalam.
- Mencerahkan kulit seawal dari 7 hari apabila mengambil secara teratur.Agen pemutihan (mencegah pembentukan melanin gelap)
- meningkatkan imunisasi badan
- mencegah kanser dan melambatkan proses penuaan.
- Gluta meneutralkan radikal bebas
- memulihkan sel yang rosak,
- menyah toksid dan meningkatkan prestasi anti oksida yang lain.
.
.
.
===============================
Putih gebu untuk " kesihatan " + Pure Delima setiap sachet
================================
- MENSTABILKAN PARAS KOLESTROL
- DELIMA MEMPUNYAI TAHAP ANTIOKSIDAN YANG TINGGI
- MELAWAN PENYAKIT JANTUNG
- MERANGSANG TENAGA BATIN
- MENGUATKAN SISTEM PERTAHANAN BADAN
- MENGURANGKAN RISIKO PENYAKIT KENCING MANIS
- MENGHALANG KEMASUKAN VIRUS HIV-1 DAN MOCROBICIDE
- MENGELAKKAN KANSER KALENJAR PROSTAT
- DELIMA MELAWAN KANSER PAYUDARA
- MERENDAHKAN TEKANAN DARAH
- MENGELAKKAN TERKENA STROKE
- MENGELAKKAN TERKENA SAKIT JANTUNG
- MENGUATKAN KESIHATAN GIGI
- MENCEGAH DARIPADA PENYAKIT ALZHEIMER (Nyayuk)
- MENGURANGKAN BATUK DAN ASTHMA
- DELIMA AMAT DISYORKAN DIAMBIL OLEH IBU-IBU HAMIL
- MELINDUNGI OTAK BAYI

Sihat Didalam , Cantik Diluar
--> Inilah Pilihanku <-- p="">
Agen Dropship diperlukan.
Minat berniaga?
Nak cari income lebih?
Tiada modal & produk?


Kami memerlukan Agen Dropship.

 ****012 251 0874 / 016 294 5323***





Real Testimoni....No Edit
Ada darah tinggi,kncing manis,mengandung,berpantang,menyusukan anak,ingin hamil,kurang subur,hormon tak stabil boleh ambil supplement ni...
Nikmati diskaun sehingga 35%
Free postage lagi uoolls





Testimoni panas ni...baru kuar oven
.
Badan jadi ringan,bangun pagi pun senang..kalau tidak lenguh sana sini..syok laaa baru 1 kali minum
.
Sebelum guna PG saya demam,batuk yg teruk selama 3 bulan..3 hari saya amalkan minum PG sakit dada dah berkurangan dan badan rasa ringan jew
.
.

Putih gebu™ bukan ubat atau Kosmetik. la adalah supplement untuk kesihatan dan kecantikan yang diformulasi daripada pati delima terjaga kualitinya.
.
.
Bahan lain yg diextrakan dalam setiap sachet ialah 1000mg gluta sebagai agen kecantikan kulit.
.
Rasai sendiri manfaat dari putih gebu seawal 2 hari.
.
.
Berminat nak cuba dan amalkan supplement 2K putih gebu boleh pm @ wassap 012 251 0874 utk diskaun 35% !!
*Agen Dropship diperlukan.
.
.
Sihat didalam , cantik di luar.
--> Inilah Pilihanku <-- p="">


 Putih gebu juga amat disyorkan untuk IBU ibu Hamil ( 4 bulan dan keatas ) dan dapat membantu melindungi otak bayi.





Koyak dan hisap je boleh jugak bancuh dalam air, rasa PUTIH GEBU ni masam2 manis je...nyum2....ibu mengandung pon boleh minum....hahhahahaha...sebelum ni sakit2 badan, dah makan 4 hari ni makin bestt....



 Dah lama kawen tapi belum rezeki anak? X apa, ni ada 1 ikhtiar nak rawat masalah hormon....x salah mencuba kan?? Anak dara yang ada masalah period pun sesuai sgt minum




0 comments:

Post a Comment

PLACE YOUR ORDER HERE

Name:
Email :
No. Tel:
Item & Quantity:
Payment with:

This contact form was created by Freedback.