Tuesday, December 11, 2012

SET 3 IN 1 (BREAST ENLARGEMENT SET)

PAKEJ HEBAT.
BIO-ANNE BREAST CREAM + BIO-ANNE BREAST SOAP + THANYAPORN PUERARIA MIRIFICA BREAST CAPSULES

 RM100 SAHAJA
FREE POS SELURUH MALAYSIA!
kapsul payudara dan krim payudara yg sangat berkesan memontokkan payudara yg kendur dan membesarkan payudara yg kecil.
2minggu sahaja kesan dpt dilihat.
TESTIMONI:-
-hi sy nk share pengalaman sy...1st day sy mkn,sy da rsa tegang2 kt breast sy...wahh mmg bgus produk ni..n skrg,da sminggu mkn, sy amat brpuas ati.breast tegang n shape montok..bulat...punggung sy pn makin pejal n ada shape...bila baring n dduk da xrsa tulang punggung...suke nye!!! so sy proceed lg..nk tgk hasil yg lbey marvelous! lg 1 perubahan kulit dy..lebey smooth n cerah lak..sy xpsti ini kesan drnya or not...sbb sy pn xde mkn suppliment len..so far mmg best...nnt sy nk amalkan..
-salam sis, sy nk kasi testi ni. alhamdulilah after 2mggu lbh mkn pil thanya mmg sy terasa kesannya..breast betul2 rasa dh pejal, padat, besar sbb breast sy sblm ni kecik, n then nmpk bulat . pd bhgn nipple pn dh nmpak ada kesan kemerahan..suke sgt2 wlpn pd permulaan tiap2 mlm rase sengal2 kt breast tu..tp ok dh..
-dulu dada ni mcm leper je..tp skrg pd tu ada bentuk dah n satu lagi perubahan pada punggung i..betambah gebu gitu..mmg suka sbb ada perubahan, kwn pun tegur. sbb tu i amik 2 botol..
kalau makan sblm tido n pagi sok makan lagi xda effect ke? takut telebih2 pulak...
-salam kak.. dah 2 mmgu sy gne produk nie, dan hasilnya mmg berkesan.hehehe, hari pertama gne rase sengal2 pd payudara tp sy truskan gne smp skrang.. seronoknya rase.. Trima kasih yer-
-ok,kat breast nampk bulat dh sket..kat punggung nmpk gebu ler gak,n yg paling best sya rasa kulit nampk semakin bersih n berseri le kak..sya mkan bru dkt sebln
- bagus ubat nie..sy pun makan..beli direct dari thailand..dia pejalkan breast yg lembik2 tu..:) lagipun bahan2 dia selamat..sy keje dgn pharmaceutical & biotech company..so bole check.
-2 minggu ambik dah bleh rase ade perubahannyer.. -
-ni dah 2minggu makan.. fuh mmg bkesan.. 1st week rasa sengal2 aje, tapi karang ni( baru 2nd week) pd dah jelas nampak lebih bulat. kulit pun nampak bseri skit.. masa dengar/ tgk org lain beri testi mcm caya tak caya... husband pun sama.. ha nanti bolehlah show off haha! - JOSWEET2
RESULT DEPENDS ON YOUR BODY:-
Some people tell us in 7 days. Some people took 7 - 8 weeks for Pueraria Mirifica for Breast Enhancement to show results. Some in between. Most people reach their maximum/desired size in 3 months and used Mirifem for another 3 months for long lasting results. (6 bottles)
Kapsul Pueraria Mirifica Untuk Payudara Cantik Menawan!
Pueraria Mirifica adalah merupakan sejenis tumbuhan yang banyak tumbuh di kawasan tanah tinggi di Utara Thailand. Dalam bahasa Thai, ia dipanggil White Kwao Krua. Pueraria Mirifica mempunyai kesan seperti estrogen yang sangat hebat. Ia telah digunakan berabad lamanya sebagai herba anti-penuaan. Pueraria Mirifica juga terkenal sebagai herba semulajadi untuk pembesaran serta penganjalan payudara.
Phytoestrogen yang terkandung dalam Pueraria Mirifica memberikan kesan positif dalam merawat masalah osteoporosis, merawat simptom-simptom menopause dan mengelakkan pembentukan kanser yang disebabkan ketidakseimbangan hormon Phytoestrogens bukanlah hormon, tetapi ia memberikan manfaat yang sama seperti hormon estrogen, iaitu sumber utama yang menyumbang ke arah pembesaran payudara. Phytoestrogens memaksimumkan pengaliran darah dan peredaran estrogen sekitar tisu-tisu payudara. Hasilnya, payudara anda menjadi bertambah besar dan bertambah anjal dan mantap.
Antara Khasiat Pueraria Mirifica :
* Menambah saiz payudara.
* Menegangkan payudara dan punggung yang mengendur.
* Mencerahkan kulit (termasuklah kulit pada bahagian puting payudara).
* Menganjalkan kulit yang melendut.
* Melambatkan proses penuaan.
* Melangsingkan badan dengan peningkatan jisim badan tanpa lemak.
* Merawat masalah-masalah yang berkaitan dengan rahim.
* Menghalang jangkitan pada vagina dan pundi (bladder)
* Mengetatkan vagina.
* Mencegah dan mengurangkan penyakit migrain.
* Membantu menggelapkan rambut beruban dan menggalakkkan pertumbuhan rambut
* Menambah tenaga dan kecergasan
* Mengatasi masalah sukar tidur
* Menjadikan kulit lebih lembut dan lebih 'muda'
Kandungan:
Satu botol mengandungi 60 biji kapsul (1 kapsul untuk 1 hari) (150mg)
ambik selepas dinner atau breakfast. sejam selepas makan.
Mengapa Thanyaporn Breast Capsule dan bukannya yang lain?:
* Pengilangnya adalah antara yang terbesar di Thailand.
* Mempunyai ladang Pueraria Mirifica sendiri.
* Kandungan Pueraria Mirifica yang lebih berbanding produk produk lain.
* Kualiti yang tinggi.
Pokok Pokok Pueraria Mirifica hanya terdapat di Thailand & Myanmar. Pengekspotan pokok pokok ini adalah dilarang di Thailand tetapi pengeksportan produk-produk berasaskan Pueraria Mirifica adalah dibenarkan.
Kesan Penggunaan:
Selepas menggunakan kapsul Thanyaporn, anda akan memperolehi hasilnya selepas 2-4 minggu, bergantung kepada kuantiti tisu dalam payudara. Biasanya, pertambahan maksimum diperolehi selepas 3 bulan menggunakan kapsul Pueraria Mirifica ini. Adalah tidak mustahil untuk memperoleh pertambahan saiz antara 1-3 inci.
NOTA: Pueraria Mirifica tidak sesuai digunakan oleh gadis yang berumur kurang dari 20 tahun kerana tubuh belum berkembang sepenuhnya.
Selain itu, wanita mengandung juga tidak sesuai menggunakannya. Sila ikut sukatan pemakanan yang betul.
Cara pengambilan THANYAPORN PUERARIA MIRIFICA CAPSULES:-
**Pastikan Detox dulu 5-6 hari untuk membuang bahan kimia dalam badan dan tidak menganggu proses thanyaporn.
**Kosongkan perut sejam sebelum dan sejam selepas ambik capsuleuntuk efek lebih cepat...
**Minum air 2-3 liter sehari..
**Jangan ambil sebarang makanan/minuman yg mengandungi kafein untuk mempercepatkan kesan thanyaporn.
FREE POS SELURUH MALAYSIA
BOLEH JUGA BELI BERASINGAN... (^_^)

>>THANYAPORN PAYUDARA

>>BIO ANNE CREAM + SOAP


KREDIT : anzbeautyshoppe

0 comments:

Post a Comment

PLACE YOUR ORDER HERE

Name:
Email :
No. Tel:
Item & Quantity:
Payment with:

This contact form was created by Freedback.