Thursday, August 9, 2012

Testimoni Brainie



Brainie, produk untuk makanan minda. DHA dan Jagung, DHA dan Coklat. Untuk memberi kesan langsung terhadap pertumbuhan kanak-kanak dan Inteligence Quolient utau peningkatan IQ bagi tujuan menghafal, belajar dan mengira.



‎"anok saya selepas makan brainie ni jd terlebih aktif..suka sgt,makan pun dah lalu sekarang ni..pantang tgk makanan..nak selalu...."

***********

‎"anak saya dah jarang demam, sejak makan brainie.. kalau tidak, dulu setiap minggu asyik p klinik je.... Alhamdulillah..."

***********

‎"Alhamdulillah..ada sorang kakak bagitau anak dia dah umur 4tahun tapi cakap masih telo (kurang jelas) tapi dah makan sebotol brainie dah nampak perubahan. Cakap pun dah semakin lancar dan aktif. Terharu sgt bila dengaq cerita dia."

***********

‎"maira pun makan yg coklat tu ...cakap bukan main lagi.. ingatan pun pun cepat jer hafal."


***********
 kadang2 saya sendiri pon makan.. ehehhe.. yg coklat tu rasa mcm horlick tablet...sodappp... heheh


0 comments:

Post a Comment

PLACE YOUR ORDER HERE

Name:
Email :
No. Tel:
Item & Quantity:
Payment with:

This contact form was created by Freedback.